reklama

Idem na povalu, možno sa tam váľa starý budík

Naša firma vozí počas víkendov ľudí do fabriky. Rutina pre obe strany. Včera v noci, keď som ich viezol zo šichty, sme si navzájom pripomenuli chystanú zmenu času. Všetko bolo jasné. Rutina.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keďže automatickému posunu času až tak neverím, na všetkom v domácnosti som túto funkciu ešte pred odchodom do postele vypol. Aj na telefóne s Androidom. Na starých hodinkách Suunto, vyrobených pred rokom 2000 som si nastavil budenie na 4:40, aby bol čas na sprchu a rozmrazenie okien na aute. Rovnako tak na telefóne, pre istotu. A spokojne zaľahol.

Zobudil ma telefonát od jedného z pasažierov, že či som nezaspal. Pozriem na hodinky - baterka vybitá. Pozriem na telefón, ukazuje 4:29. Čiže ak sa môj telefón mýli, tak meškám 9 minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sadám do auta, týram ten studený dízlový motor a postupne zbieram po meste vymrznutých pasažierov. Cestou to rozoberáme a vychádza to tak, že po tom. ako som posunul čas o hodinu dozadu, nejaká ďalšia funkcia v telefóne posunula čas ešte o ďalšiu hodinu dozadu. A bolo vymaľované.

Poučenie pre mňa je také, že sa nemám montovať do techniky, ktorá je pripravená sa o všetko postarať za mňa. Alebo vyliezť na povalu a pohľadať nejaký starý analógový budík, ktorý nestvorili softvéroví vývojári, ktorý nemá operačný systém a pripojenie na internet.

Verím, že ospravedlnenie a takúto formu spovede pracovníci z predpoludňajšej zmeny firmy Iljin prijmú s pochopením

Matej Hlôška

Matej Hlôška

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V detstve a mladosti som čítal o Winnetuovi, o hrdinoch Jacka Londona a podobné veci. Starí rodičia pridali štipku kresťanstva a otec za vlečku komunizmu. Teraz sa s tým pasujem. Spolupracoval som so spoločnosťami Avira, Frisk Software, Symantec, Sysinternals a ďalšími. Bývalý moderátor a radca na fóre portálu viry.cz. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu