reklama

Mal som ja v tej Bratislave zostať

Mal som ja v tej Bratislave zostať.  A nie sa sťahovať k potoku na kraji lesa priamo do koridoru vysokej zveri. Tu totiž nie je živobytie. Zato v Bratislave je. Mal som sa ja dať na dráhu úradníka a neskúšať to lámať cez podnikanie.  Nerušili by ma ručiace jelene a horský potok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Zato by ma rušili bilbordy. Viem si bez nich predstaviť aj krajinu, aj podnikanie aj reklamný biznis. Ale keďže ma oblasť propagandy zaujíma a čiastočne živí, tak si veľké reklamné plochy všímam. Priznám sa, že ich obsah na mňa nemá impact, ale venujem sa skôr prejavenej kreativite. No a pri jednej z návštev našej krásavice na Dunaji ma omráčilo toto:

Obrázok blogu

Dve cice, z toho jedna do hrdzava, si osamelo žijúci chlap v najhorších rokoch všimne. Jadranka a nejaká Barbora. Barbora, ktorá dobre zarába a môže si dovoliť objednať sálu, koncert a veľkú reklamnú plochu v Bratislave. Hľadám dobrú partiu, tak som brnkol do gogľa a vyšlo mi, že je to riaditeľka kancelárie precedu bratislavskej samosprávy Pavla Freša. A miestna poslankyňa SDKU. A Paedr a PhD. Ani som nevedel, ako sú tí úradníci pri peniazoch. A pritom žiadna zodpovednosť, žiadne riziko a peniaze na nadstavbu majú. Ak sa vie dobre obracať aj okolo gazdovstva a vyzerá v skutočnosti tak dobre ako na plagáte, tak to chcem. Mohla by mi viesť dojivosť kôz v exceli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na ten koncert treba ísť, možno tam budú dôveryhodní ľudia v kravatách predávať hrnce alebo koncovky na vodovodné batérie

Matej Hlôška

Matej Hlôška

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V detstve a mladosti som čítal o Winnetuovi, o hrdinoch Jacka Londona a podobné veci. Starí rodičia pridali štipku kresťanstva a otec za vlečku komunizmu. Teraz sa s tým pasujem. Spolupracoval som so spoločnosťami Avira, Frisk Software, Symantec, Sysinternals a ďalšími. Bývalý moderátor a radca na fóre portálu viry.cz. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu